ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



reset המרכז לשינוי אורח חיים - אימוני כושר אישיים, הרזיה, דיאטה, טיפול בסוכרת
 
טלפון: 09-9541523
דוא"ל: [email protected]
כתובת: הסדנאות 10
שעות פעילות: 7:00-21:00
אתר אינטרנט:

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
Reset המרכז לשינוי אורח חיים פועל בשיטה ייחודית של אימוני כושר אישיים ומציע את שיטת אימון כושר האישית ברמה הגבוהה ביותר שאתה יכול לחוות עם מאמן כושר אישי. השיטה היא מקצועית, ממצה ומביאה לתוצאות, תוך הקפדה על הרמה הגבוהה ביותר של שרות. ב - Reset לא מבזבזים זמן על המתנה למכשירים או למאמן הכושר האישי, ב- Reset המאמן הכושר האישי מחכה לך. צוות Reset הוכשר והוסמך בכל תחומי אחריותו. הצוות מתחייב לרמת איכות מקצועית, אנושית ובעלת מודעות ושרות ללא פשרות. עם הצטרפותך ל- Reset צוות היועצים והמדריכים המקצועי שלנו ילווה אותך בכל שלב, ויחד איתך יבנה לך תוכנית אימון כושר אישי המתאימה לצרכיך ומטרותיך, עד להשגת תוצאות מכסימליות בזמן רצוי. האימון הכושר האישי, היעוץ וההדרכה נעשה תוך מעקב צמוד ותוכנית האימון מעודכנת כל פגישה ובהתאם לקצב ההתקדמות האישית שלך. פגישות ייעוץ אישיות בשיטת Reset ב-Reset שמחים להעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי ביותר לספורט, כושר גופני, תזונה נבונה ובריאה, וצוות רפואי ורפואה משלימה היוצרת מעגל משלים ומענה לכל אדם. הפגישות כוללות: הכרת המתאמן – מצבו הנוכחי ומטרותיו. בדיקות ומדידות הרכב הגוף. הרכבת תוכנית אישית בהתאם למטרותיו של המתאמן. יעוץ ואימוץ תזונה נכונה ובריאה. מאמן כושר אישי. הדרכה ומעקב אישי לאורך כל הזמן. יעוץ ותמיכה טלפונית תמידית (24 שעות). השיטה פותחה על ידי אודי ויטמן (B.Ed), מאמן כושר אישי, יוזם הוגה ומייסד Reset. ויטמן, ספורטאי, בעברו אלוף ישראל, מאמן אישי ופועל שנים לא מעטות בתחומי הכושר הגופני, הבריאות, איכות החיים ותזונה להרזיה, החליט להקים את המקום וגם מנהל אותו, יחד עם צוות מקצועי ומסור. Reset מחולק ל- 6 אזורי פעילות: 1. חדר כושר לאימוני כושר אישיים (עד שלושה מתאמנים בו זמנית) 2. חדר כושר פרטי לאימונים אישיים המיועד בעיקר למיגזר הדתי ולזוגות 3. חדר רופא פרופסור המתמחה בסוכרת ובאיזון הסוכר בדם, לבדיקה ואבחנה. 4. חדר דיאטנית קלינית טבעית ונטרופטית ליעוץ, הרזיה והכוונה תזונתית. 5. חדרי טיפולים לרפואה משלימה, סוגי עיסויים למינהן 6. מקלחת מפנקת לסיור וירטואלי במקום הקליקו כאן. (לשם צפייה בסיור יש להוריד את תוכנת החינם Quicktime . להורדה ) מרכז Reset ממוקם בבניין חדיש ומפואר ברחוב הסדנאות 10 בהרצליה פיתוח. המרכז מואר בתאורה טבעית החודרת דרך חלונות חיצוניים, ומצוייד במכשור המתקדם בעולם. מערכת מיזוג אוויר צח פועלת במרכז 24 שעות. חניה חינם ובשפע ללקוחותינו. שעות פעילות: א'-ה' 21:00 - 07:00 יום ו' 16:00 - 07:00

מאמן כושר אישי | אימוני כושר אישיים | טיפול בסוכרת | דיאטה | הרזיה | הפחתת משקל | ספורט | reset המרכז לשינוי אורח חיים | פעילות גופנית | הפחתת שומן,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית