ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



האלטרנטיבה השפויה - לעבוד עם הטובים ביותר
 
טלפון: 0504485050
דוא"ל: [email protected]
כתובת: ירושלים
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: http://www.clickgo.co.il/bcache/8171.html

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
שמי אריה לוי גר בירושלים נשוי לנורית ואב ל..גיא עידן איתי ורבקה ילדי היקרים ואני כבן 50 מאז שחזרתי מארה"ב עסקתי בתחום ציוד מכאני כבד כמנהל עבודה עבור חברה קבלנית ואשר לימים פשטה רגל, קיבלתי מעט פיצויים ורכשתי מונית הפכתי להיות עצמאי אך המשכתי לחפש כיונים נוספים, והגעתי לתחום השיווק והמכירות כעצמאי, למרות שהצלחתי יפה בתחום ואת המונית הפעיל נהג מטעמי , לא ראיתי איך אני יוצא ממרוץ העכברים ובעצם החלפתי זמן בכסף. רציתי יותר זמן איכותי עם הילדים והמשפחה ורציתי במקביל הכנסה גבוהה ע.מ לחיות ברמת חיים הגיונית לצערי שני הנתונים הללו לא יכלו להתקיים... לפני מס' שנים נפגשתי עם אדם אשר אפשר לי לראות דרך אחרת, ולמרות שהייתי מאוד סקפטי אמרתי לעצמי ששווה לבדוק הרי אין לי מה להפסיד ואולי יש מה להרוויח, וכך הגעתי לתחום השיווק הרשתי בחנתי את התחום לעומק ובאופן יסודי, ומה שהתברר כי תחום זה מייצר אפשרות מדהימה לעצמאות כלכלית ואשר מאפשרת לאנשים מהישוב ליהנות מהמיזם המדהים במינימום סיכון ומקסימום רווח, ראיתי במו עיניי וחשתי את האנשים שעשו את השינוי הבנתי שזה אפשרי אולם איך אומרים life get in the way זה כנראה לא היה עדין הזמן שלי ואני המשכתי בדרכי אך הרעיון החזון והאמונה בדרך נשארו בראשי . לפני מספר חודשים החלטתי שהגיע הזמן שלי לקחת חלק. היום אני חלק מקבוצה מדהימה של אנשים שהחליטו לעשות מעשה ולקחת את עתידם בידם.בימים אלו אני פועל לגיבוש קבוצת מנהיגים ירושלמית ומחפש את השותפים שלי לדרך, תושבי ירושלים אנשים שאפתנים אשר רוצים לעשות שינוי אוהבי אדם בעלי מוטיבציה גבוהה שלא פוחדים מאתגרים המאמינים שמגיע להם יותר. אשמח לשוחח בטלפון לענות על שאלות ולתת פרטים נוספים בברכה ויום נפלא 0504485050

MLM | שיווק רשתי | שיווק | מכירות | עסקים למכירה | יזמות | שיווק רב שיכבתי | שותפות | שותפויות | אחר,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית