ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



מכללת תדהר אדיוקייט - מרכז להכשרה מקצועית ומעשית מסובסד
 
טלפון: 03-0000000
דוא"ל: [email protected]
כתובת:
שעות פעילות: 9:00 - 20:00
אתר אינטרנט: http://www.clickgo.co.il/bcache/8491.html

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
מכללת תדהר אדיוקייט היא מכללה היחידה מסוגה בישראל המאפשרת לכם ללמוד מקצועות מובילים במסלול תעודה, מטעם משרד התמ"ת – משרד העבודה, במחירים מסובסדים וניתן ללמוד בשפת האם שלך. במכללת תדהר אדיוקייט, קיימת חטיבה ללימוד שפות, לכל שכבות הגיל ולכל הרמות והכל במחירים מסובסדים. בלעדי במכללת תדהר אדיוקייט. בנינו תוכנית לימודים לאלו אשר אינם מעוניינים ללמוד את המסלול המלא של תעודות המקצוע של משרד התמ"ת. הקורס הינו מרוכז וממחיש את תמצית הדרישה בשוק העבודה וחוסך מכם פרטים מיותרים. קורס מסוג זה, מתאים לכל אדם, ורבים מהסטודנטים מבקשים ללמוד מקצוע מסוים במסלול זה מבלי לעבור את המסלול הארוך והמייגע של תוכנית לימודים מלאה של משרד התמ"ת. במסלול זה המחיר נמוך בחצי ממחיר השוק. ( במסלול זה ניתן ללמוד רק את הקורסים שמוצעים במכללה). קורסים עיוניים – גם בשפת האם שלכם: 1)הנה"ח סוג 2 2)הנה"ח סוג 3 3)ייעוץ מס 4)קורס חשבי שכר בכירים 5)מזכירות וניהול לשכה קורסים מעשיים – גם בשפת האם שלכם. 1)קורס אופיס (word ,excel ,power-point ,internet, outlook). בתוכנית לימודים זו תינתן לכם הדרכה החל מהפעלה בסיסית של המחשב ועד לאופציות הגלומות בו. כמו-כן, יילמדו בקורס התוכנות השימושיות ביותר בשוק העבודה ואשר נצרכות על ידי רוב מכריע של המעסיקים השונים בעת קבלתכם לכל מקום עבודה. כל אחת מהתוכנות משמש לחלק אחר בעבודה, החל מתוכנת WORD המשמשת לתכתובות, תוכנת EXCEL המשמשת בעיקרה לחישובים וגרפים ועד תוכנת POWER POINT המשמשת להכנת מצגות. תוכנה נוספת אשר משמשת אותנו לניהול התכתבויות הינה OUTLOOK שמאפשרת לנו לנהל יומן אישי ושליחת EMAIL לגורמי חוץ. ה- INTERNET הוא עולם ומלואו, שם נעשה סריקה על השימושים הגלומים בו... וכיצד להגיע לעולמות חדשים. כל אתר שמגיעים אליו הוא עולם ומלואו ונלמד כיצד ממצים את התוכן האינטרנטי לצרכים שלכם. 2)קורס מעשי ייחודי בהנהלת חשבונות – קורס מיועד לקבלת פרקטיקה מעשית בהנהלת חשבונות. תוכן הקורס איכותי וממצה. החומר נבנה על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים, על מנת שהלומדים יוכלו להרגיש ביטחון וידע מקצועי רב. הקורס מתאים לבעלי ידע בהנהלת חשבונות וגם ולחסרי ידע מוחלט. המכללה מציעה ללמוד קורסים אלה על תוכנות: חשבשבת דוס ו\או חלונות ו\או עצמאית ו\או תקבולית ו\או SAP(נקרא גם מנהל). 3)קורס שכר – מעשי – ישום הלכה למעשה. הקורס מיועד לכולם, גם לאלו שסיימו קורס חשבי שכר וגם לאלו שלא למדו כלל. מטרת הקורס הינה להכשיר את אלה המעוניינים לעסוק במקצוע, בניסיון מעשי בתוכנות השכר השימושיות ביותר בשוק העבודה. המכללה מציעה ללמוד קורס זה על תוכנות שיקלולית ו\או מכפל אשר הינן התוכנות המובילות היום. סביר להניח כי במקום עבודתכם תיתקלו בתוכנות הפועלות דרך DOS מה שאומר שתצוגת התוכנה שונה במעט ומצריכה יותר עבודה של לחצנים ופחות עבודה עם עכבר. אך המכללה שלנו ממליצה על התוכנות העובדות על חלונות, אשר הינן חדשניות ומתוחכמות יותר ונוחות לעבודה ולמיצוי מקסימלי.

קוקרוס הנהלת חשבונות | קורס מעשי בהנהלת חשבונות | קורס מעשי בשכר | מרכז להכשרה מקצועית ומעשית | מסובסד,משרד העבודה | לימודים בכיף | לומדים במחירי עלות | מחשביםמחשבים,אופיס | גרפיקה | הנהלת חשבונות | שכר,משכורות, | חשבשבת דוס,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית