ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



ERA Ltd - סריקת מסמכים-ניהול מסמכים-ארכיון דיגיטלי
 
טלפון: 077-7878322
דוא"ל: [email protected]
כתובת: קויפמן 6, ת.ד. 50096
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: http://www.pictyretranslation.co.il

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
מערכת WisePage קולטת ומנתחת אוטומטית מיגוון רחב מאד של מסמכים ובונה ללא מאמץ אנושי, ארכיון ממוחשב בר-איחזור מכל סוגי המסמכים: מסמכי טקסט (וורד, אקסל וכד'), קבצי-תמונה (מסמכים סרוקים, פקסים, תמונות דיגיטליות וכד') וקבצים בהם מעורבים טקסט, תמונות וגרפיקה (מסמכי PDF, דוא"ל וכדו'). התוכנה מזהה אוטומטית קטעים סרוקים או מצולמים, גם כשהם חלק ממסמך או מצורפים לדוא"ל ומפעילה לגביהם את המערכות המובילות בעולם לזיהוי טקסט חופשי המודפס במגוון שפות (OCR), הכולל אפילו כתב רש"י וניקוד עברי, כתב יד בטפסים, סימונים ב"שאלונים אמריקאיים" ואף בר-קודים, ברמת דיוק גבוהה במיוחד, גם כשאיכות ההדפסה ירודה ומבנה הטורים מורכב. המערכת ממפתחת ומאחזרת אוטומטית, הן לפי טקסט חופשי כלשהו והן לפי שדות מפתח ספציפיים, ומאפשרת פעולות כגון: איתור אוטומטי של כל מסמך שבמחצית העליונה של העמוד הראשון שלו מופיעות המילים "חשבונית מס" ותיוקו האוטומטי בתיקיית "חשבוניות", כששמו יהיה כמספר החשבונית שמודפסת עליו. למרות שהמערכת כוללת אופציות עיבוד אוטומטי מתוחכמות ורמת זיהוי ואיתור טקסט מהגבוהות בעולם – תפעולה פשוט במיוחד ואינו מחייב כמעט הדרכה מוקדמת. כשלמשתמש יש כבר מבנה תיקיות ממוחשב שהוא מעוניין להמשיך ולתייק לפיו, התוכנה יכולה "ללמוד" אוטומטית את מבנה התיקיות אצל המשתמש ולתייק כל מסמך חדש – ישירות לתת-התיקייה הנדרשת (לדוגמא: מסמך שבו אותר שדה-מפתח "תא/123456/03" – יועבר אוטומטית לתיקיות שבטיפול עו"ד ירמיהו צביאל, לתיקיית הלקוח "צבי בשן" לתת-תיקייה בשם "תיק תא.123456.03"). להבדיל מתוכנות ניהול מסמכים סטנדרטיות, בהן יש להקדיש זמן רב להקלדת שדות ולתיוק כל מסמך, הרי בתוכנת WisePage- רק מסמכים חריגים, שבהם השדות הרלבנטיים לצורך תיוק לא זוהו אוטומטית, מועברים לבקרה אנושית וכל השאר נעשה אוטומטית. ל-WisePage יכולת ליצור גם WorkFlow למסמכים לפני אירכובם: א. הטבעה ממוחשבת של חותמת "נתקבל", בתוספת זמן הקליטה של המסמך. ב. העברה אוטומטית של המסמך בדוא"ל ל"סבב חתימות ואישורים" על גבי המסמך. ג. צרוף הערות והודעות כ"שכבה נוספת" על המסמך. ד. חתימה דיגיטלית מאושרת על המסמך, למניעת שינויו. WisePage מאפשרת התממשקות בקליק אחד לכל מערכת ניהול מסמכים או מנוע חיפוש קיים, כגון: Microsoft-SharePoint, Google-Desktop-Search, OmniFind , פריוריטי, חשבשבת, קומיט, ועוד. ועובדת עם Citrix, Terminal-Server, SAP, AS40. בין לקוחות ERA: משהב"ט/צה"ל, התעשיה האוירית, מפעל-הפיס, יורוקום-נוקיה, הטכניון, ארכיון מורשת בן-גוריון בשדה-בוקר, בנק הפועלים, קבוצת ניסקו חשמל ואלקטרוניקה, נירלט, טמבור, פדקס ישראל, הנסון ישראל, קרט ישראל, גסטטנר ישראל, מעבדות אמינולאב, מעבדות בקטוכם, ש.אל ציוד ציוד טכני, גלאור, קלסיקלטת, הראל מחשבים, עורק קפיטל, דפי-זהב, CMS, One1, Cisco Israel ועוד. לצפיה במצגת אודות התוכנה: http://www.picturetranslation.co.il/presentations.htm

ארכיון | ארכיון דיגיטלי | ניהול מסמכים | ארכיון ממוחשב | ארכיב ממוחשב | סריקה | סריקת מסמכים | ארכיב | OCR | WisePage,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית