ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



מרכז "מעוף" להתפתחות אישית בע" - סדנאות חוגים הרצאות אימון אישי רוחניות
 
טלפון: 09-9588818 | 09-9545464
דוא"ל: [email protected]
כתובת: פנחס רוזן 8, הרצליה
שעות פעילות: 9:00 - 22:00
אתר אינטרנט: www.maof-center.com

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
מרכז "מעוף" להתפתחות אישית הוקם ע"י ד"ר ירון זיו, פסיכותרפיסט, עובד סוציאלי ויועץ אירגוני, מומחחה בגישת הגשטאלט. המרכז משמש כמרכז התפתחותי, פסיכולוגי ורוחני הפועל על פי גישת הגשטאלט.במרכז מתקימות סדנאות שנתיות, סדנאות סופי שבוע, ימי עיון כנסים והרצאות במדעי ההתנהגות ומודעות עצמית. חזון בית מעוף להקנות לכל אדם את האפשרות לפתח תחושה של ערך ודימוי עצמי חיוביים, תוך הכרה ביכולותיו ובכישוריו. להעניק לכל אדם הזדמנות ממשית לפריצת דרך בחייו ולשיפור מערכות יחסים עם עצמו ועם סביבתו במערכות חייו השונות לסייע לכל אדם ללמוד לקחת אחריות על בחירותיו ולחזור להיות רב החובל של ספינת חייו. לקיים במרכז מעוף מגוון פעילויות: סדנאות, הרצאות, מסלולי הכשרה לפיתוח המודעות האישית, שיפור התקשורת הבינאישית, הכשרה מקצועית, העשרה ועוד. תפילת הגשטאלט אני עושה את שלי ואתה עושה את שלך אני לא קיים בעולם הזה, כדי לענות על ציפיותיך- שלך ואתה לא קיים בעולם הזה, כדי לענות על ציפיותי- שלי אני-אני ואתה-אתה היה ורצה הגורל ותיפגשנה דרכינו יחדיו מה יפה, ואם לא- לא (פריץ פרלס) אדם נמצא בתוך תוכו אדם נמצא בתוך תוכו. ואולי לא. אולי דווקא יבחר לרוץ, להתעסק ב... לעזור ל... יתעניין בדברים אחרים. בהרבה דברים אחרים, רק כדי לא לעצור לרגע ולהביט אל תוך תוכו. מרכז "מעוף" מאפשר אחרת. במרכז מעוף נוכל סוף סוף לעצור להתבוננות עצמית, לשאול עצמנו ואת האחרים שאלות שעולות, שמנקרות ויוקדות בראשנו אבל עדיין משום מה, לא התפנינו ולו לרגע להקשיב להן, לפנות להן מקום, להתייחס ואולי לפעול בהתאם. מרכז מעוף הוא מקום שמאפשר לאדם להיות כמות שהוא. לא טוב יותר או רע יותר, לא חלש או חזק יותר. מרכז מעוף פשוט מאפשר לכל אחד מאיתנו, בסופו של תהליך להיות שלם יותר. אנו מאמינים שאדם יכול להיות שלם ואמיתי, מלא ומסופק, עם שליטה על חייו ובעל יכולת בחירה חופשית. אנו מאמינים כי האדם יכול ליצור הזדמנות ממשית לפריצת דרך בחייו ולשפר מערכות יחסים עם עצמו וסביבתו – בזוגיות, במשפחה, בחברה ובעבודה. במרכז מעוף מאמינים שהאדם יכול להשתחרר מכבלים, תסכולים וחסימות ולשוב ללמוד לקחת אחריות, ולהיות הרב חובל של ספינת חייו. לכל אדם הזכות לכל אדם הזכות לחיות בתחושה של ערך עצמי חיובי, מימוש עצמי ושלמות, והיכולת לקחת אחריות על חייו מתוך בחירה חופשית. במרכז מעוף מאמינים שאדם יכול להשתחרר מכבלים, תסכולים וחסימות ולשוב ללמוד לקחת אחריות, ולהיות רב החובל של ספינת חייו. אנו מאמינים כי האדם יכול ליצור הזדמנות ממשית לפריצת דרך בחייו ולשפר מערכות יחסים עם עצמו וסביבתו – בזוגיות, במשפחה, בחברה ובעבודה. בית מעוף הינו בית פתוח, חם, תומך ומעצים לכל אדם. מרכז מעוף להתפתחות אישית רח' פנחס רוזן 8, הרצליה 46590 טלפון 09-9588818, פקס 09-9587007 e-mail: [email protected]

מרצים | סדנאות | חוגים | ירון זיו | לימודים | אימון אישי | מדיטציית אום | רוחניות | חלומות | גשטאלט,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית