ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



מכון מראות אסטרטגיה - לימודי קואצ'ינג
 
טלפון: 0507428550
דוא"ל: [email protected]
כתובת: חיים לנדאו 5/א
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: www.mirror-strategy.com

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
באתר מכון מראות אסטרטגיה בניהולה של עינת גרוס פרטים על לימודי קואצ'ינג, מפגשי נטוורקינג לבעלי/ות עסקים, אימון אישי, הדרכה וייעוץ ארגוני. בנוסף יש באתר מאמרים ופורום אימון. הכשרה לעבודה כמאמנ/ת Coach מחזורים 18,19 קהל היעד וייחודיות ההכשרה: ההכשרה מיועדת לבעלי ובעלות רקע בתחום פסיכולוגיה, תקשורת, שיווק, מכירות, משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, עבודה סוציאלית, טיפול אלטרנטיבי, הנחיית קבוצות ועוד. רקע המועמדים נשקל בשיחה מקדימה. הקורס מגשר בין תיאוריות בתחום מדעי ההתנהגות, לבין הידע בתחום האימון, ומספק את הידע החסר בתחום האימון בלבד. הקורס יישומי מאוד ומספק כלים לעבודה מיידית כמאמנ/ת, בצד זוויות תיאורטיות. תכני הקורס ומבנה ההכשרה: מנושאי הקורס: בניית חיים משמעותיים באמצעות הצבת מטרות וסדרי עדיפויות, מדידת אזורי הנוחות, הגדרה ומיצוי עוצמות, בניית תוכנית עבודה, הכרת סוגי האימון בהם ניתן להתמחות, מיומנויות שיווק עצמי כמאמנ/ת, טיפוח מערכת יחסים מכבדת עם המתאמנ/ת וטכניקות מתקדמות בהצתת המוטיבציה. ההכשרה כוללת: קורס, התנסות באימון אחד-על אחד, ניתוח case studies, אימון למאמנים לבניית אסטרטגיה אישית ולהשגת מטרות מקצועיות ושיווקיות, חניכה באימון מתאמנ/ת, ושלושה מפגשי עמיתים. מחזורים 18, 19 ביוזמת מכון מראות אסטרטגיה, מתקיימים במרום נוה ברמת גן : מסלול ערב בימי ראשון החל מה- 7 בספטמבר בשעות 19.15 - 22.15. מסלול בוקר בימי חמישי החל מ-23 באוקטובר בשעות 9.00 - 12.00 המחיר: 2150 ש"ח כולל מע"מ. הנחה של 200 ש"ח לנרשמים עד אמצע יולי. לפרטים נוספים ניתן לפנות אל עינת גרוס באמצעות המייל,[email protected] או הנייד: 7428550 - 050 http://www.mirror-strategy.com מפגש רישות עסקים מספר 39 ברמת גן מפגש לרישות עסקים, ביוזמת מכון מראות אסטרטגיה מתקיים במרום נוה ברמת גן ביום חמישי 26 ביוני , בשעות 19.00-22.00 . במרכז פסגה במרכז המסחרי במרום נוה ברמת גן. רח' חיים לנדאו 5/א. מכביש גהה יוצאים לצומת אלוף שדה ופונים ימינה לרח' הירדן. בסוף הרחוב נמצא מרכז פסגה. חניה חינם מתחת לבינין. יש מעלית מתוך החנייה לחדר 21 בקומה שנייה. חלק א' פגישות עסקיות-ישיבה והכרות בקבוצות קטנות, בדיקת אפשרות לשיתופי פעולה והפניות הדדיות, והחלפת עצות לקידום עיסקי. חלק ב' סבב הצגה עצמית והצגת תוצאות חלק א' חלק ג הצגה מורחבת על ידי אחד ממשתתפי המפגש אנא הכינו כרטיסי ביקור ופרזנטציות עצמיות מרתקות, ונעימות. ניתן להביא מוצרים להמחשה ולמכירה. המחיר לכניסה הוא 40 ש"ח כולל קפה וכיבוד קל. זאת הזדמנות לחשיפה עיסקית בפני הנוכחים, נגישות אל מעגלי ההכרות של המשתתפים, הכרות, שווק והגדלת מספר הלקוחות בדרך נעימה. מקווה לראות את כולכם. אנא הירשמו באמצעות המייל [email protected] מספר המקומות מוגבל ל-35 על מנת לשמור על האווירה האינטימית במפגש. ההרשמה מחייבת ביותר. אנא הירשמו רק כשאתם בטוחים שאתם יכולים לעמוד בהתחייבות! תודה, ולהתראות, עינת גרוס http://www.mirror-strategy.com

הכשרת מאמנים | לימודי קואוצ'ינג | אימון | מאמנת | נטוורקינג | חזון | מטרה | תוכנית עבודה | אפקטיביות | טיפול,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית