ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



מרפאה וטרינרית "כל חי" רחובות - מרפאה וטרינרית מתקדמת לטיפול בכל סוגי חיות המחמד
 
טלפון: 08-9358535
דוא"ל: [email protected]
כתובת: בנימין 37 רחובות
שעות פעילות: פתוח כל יוםמהבוקר עד הערב, יש לתאם תור מראש טלפונית או במייל
אתר אינטרנט: http://www.clickgo.co.il/bcache/10712.html

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
מרפאה וטרינרית "כל חי" רחובות -הינה המרפאה הוטרינרית הותיקה באזור עם למעלה מ-20 שנות פעילות. במרפאה ניתנים כל סוגי הטיפולים הוטרינריים לכל סוגי חיות המחמד הבייתיות. הדגש במרפאה וטרינרית "כל חי" רחובות הוא על טיפול רפואי מתקדם ואיכותי תוך שמירה על יחס אישי. בצוות המרפאה ישנם רופאים מומחים לרפואת חיות בית קטנות ולהדמיה וטרינרית. באם יש צורך המרפאה נעזרת בשרותי רופאים מומחים בכל תחומי הוטרינריה (כירורגיה, אורטופדיה, אופטלמולוגיה, קרדיולוגיה ועוד) ממגוון השרותים הניתנים במרפאה: טיפולים מונעים בכלבים וחתולים: יעוץ לפני רכישה, הסברים על גידול, טפולים מונעים, חיסונים, טיפולים רפואיים. אבחון, טיפול רפואי וניתוחים: רפואה פנימית, רפואת עור,עיקורים, סירוסים, ניתוחי עור, ניתוחי בטן, ניתוחים אורטופדיים. בדיקות מעבדה: בדיקות דם, בדיקות שתן, בדיקות צואה, ביופסיות ובדיקות מעבדה מיוחדות. טיפול בחיות אקזוטיות: לרופאי המרפאה ניסיון רב בטיפול במגוון בעיות ממשקיות, רפואיות, אורטופדיות וכירורגיות של חיות אקזוטיות: זוחלים (נחשים, איגואנות, צבים), ציפורים, חמוסים, ארנבונים, מכרסמים ועוד. טיפול בפינות חי: תמיכה בפינות חי חדשות וותיקות: הקמה, ממשק מונע, טפולים שגרתיים, טיפולים מיוחדים. בדיקות אולטרסאונד רגילות ומיוחדות: סקירת מערכות, אקוקרדיוגרפיה, בדיקות הריון, פעולות רפואיות מונחות אולטרסאונד. המרפאה מהווה מרכז רפרנטי אזורי לבדיקות אולטרסאונד. רדיולוגיה: צילומי רנטגן, סדרות באריום, צילומי חזה, צילומי אגן לצורך אישורי הרבעה, צילומים ניגודיים מיוחדים, בדיקות מיאלוגרפיה. המרפאה מהווה מרכז רפרנטי אזורי לצילומי רנטגן- אינטרפרטציה וביצוע צילומים. בדיקות לב מקיפות: צילומי חזה, אקוקרדיוגרפיה (אקו- לב), אלקטרוקרדיוגרפיה (א.ק.ג.). היגיינת פה ולסת: בדיקות פה מקיפות כולל טיפולים מונעים, צילומי שיניים ולסת, טיפולי שיניים בהרדמה הכוללים ניקוי ("שיננית"), עקירות וסתימות. ביקורי בית: בתאום מראש. טיפולי חירום: במצבי חרום - קבלה מיידית ללא תור. בשעות בהן המרפאה סגורה - זמינות באיתורית או בטלפון נייד. סימון בעלי חיים: סימון בעזרת שבבים אלקטרוניים תת עוריים, קעקועי אוזן (כלבים גזעיים בלבד). אונקולוגיה: אבחון, כירורגיה, טיפולים כימוטרפיים, בדיקות מעקב ולווי צמוד. פוריות: בדיקות זרע, משטחים ואגינליים, בדיקות דם להורמונים, אולטרסאונד למערכת המין, בדיקות הריון, הזרעות מלאכותיות.

מרפאה וטרינרית "כל חי" רחובות | רחובות | כלב | חתול | תוכי | חירום | טיפול | תילוע | חמוס | איגואנה,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית