ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



למד אנגלית ללא מורה בקלי קלות - לימוד אנגלית
 
טלפון: 052-5534175
דוא"ל: [email protected]
כתובת: ירושלים
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: http://www.clickgo.co.il/bcache/10733.html

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
למד אנגלית ללא מורה בעזרת לומדה English4Students תוכנה בת 118 שעורים החל מרמה בסיסית ועד לרמת פטור אקדמאי התוכנה קלה לתפעול , פשוטה ומהנה בעזרת הלומדה ניתן ללמוד : אוצר מילים, דקדוק וחיבור הלומדה מכילה אוצר של 4000 מילים דקדוק והיגוי נכון שיטה אודיו-ויזואלית ע"י תמונות וקולות השיטה מאושרת ע"י משרד החינוך קיימת גרסה מיוחדת באנגלית הלומדה English4students היא תוכנת מחשב ללימוד אוצר מלים באנגלית הבנויה במיוחד על מנת לענות על צורכיהם של תלמידים בחטיבת הביניים, תיכון ואוניברסיטה. התוכנה קיימת בשלול גרסאות, עברית רוסית וערבית. הלומדה מורכבת משלוש רמות. רמה מס' 1 (רמת בת-ספר יסודי) מלמדת את התלמיד את 1,000 המלים השימושיות ביותר בשפה האנגלית. רמה מס' 2 (רמת התיכון) מלמדת את 1,000 המלים בעלות מידת השימוש השנייה, ורמה מס' 3 (הרמה האוניברסיטאית) מלמדת את 1,000 המלים בעלות מידת השימוש השלישית. בנוסף צלצדת התוכנה עוד 1000 מילים נוספות בצורה לא ישירה כך שסה"כ התוכנה מלמדת 4000 מילים- רמה אוניברסיטאית. אוצר המילים נלמד בצורה של סיפורים מאוירים בשילוב של תרגום הקטע לשפת האם של התלמיד. מחקרים בנושאי שפות שנעשו לאחרונה מראים כי אוצר מילים הוא הפקטור החשוב ביותר בלימוד השפה האנגלית. אי לכך הלומדה מספקת את הבסיס לה נצרכים כל תלמידי האנגלית. אך הלומדה מלמדת גם דקדוק. התלמיד לומד את כל הזמנים וההטיות המרכזיים בשפה האנגלית. הלומדה מאושרת ע"י משרד החינוך בישראל. בכל שיעור ישנם שלושה חלקים, הכרת מילים, תרגול וחזרה. קיימת גם אפשרות של תצוגה גלובלית על מנת שהתלמיד יוכל העריך את התקדמותו בכל שלב. בתוכנה נלמדים הטקסטים של הסופר המפורסם של ספרי הלימוד באנגלית ל.א. היל. דר. היל כתב מעל ל-100 ספרים ללימוד אנגלית וספריו נלמדים בכל רחבי העולם. הלומדה מלמדת הגייה נכונה של המלים. התלמיד יכול לראות את צורת ההגייה הנכונה בעזרת סמלים פונטיים. קיימת גם פונקציה קולית - אם המחשב מחובר לרמקולים, יכול התלמיד לשמוע את המלים הנלמדות. קיים גם מילון מובנה המכיל את כל 4000 המילים הנלמדות בתוכנה לפרטים נוספים www.H2E.co.il

למד אנגלית ללא מורה בקלי קלות | מעברית לאנגלית | מורה לאנגלית | H2E | לומדה | למד אנגלית ללא מורה | לומדה לאנגלית | אנגלית למתחילים | אנגלית לסטודנטים | אנגלית עסקית,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית