ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



מגנסיה-מגנטים לאירועים - הפקת מגנטים באירועים
 
טלפון: 054-4655234
דוא"ל: [email protected]
כתובת: כלל ארצי
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: http://www.clickgo.co.il/bcache/10263.html

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
מגנסיה-מגנטים לאירועים - בעבר המגנטים שימשו בעיקר כאמצעי פרסומי. חברות ונותני שירותים רבים עשו שימוש במגנט מעוצב על מנת ששמם ולוגו החברה יהיה תמיד לנגד עיניי לקוחותיהם על גבי המקרר בביתם. מגנסיה מגנטים לאירועים למעשה מפיקים בזמן אמת תמונת לאורחים בחתונה, בר מצווה או כל אירוע דומה המונפקים על גבי מגנטים במהלך האירוע. כבכל תחום ישנן איכויות שונות של מגנט ושל הדפסות התמונה. בחברתנו שמנו לנו כמטרה להנפיק בזמן אמת מגנטים איכותיים ברמה גבוהה באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. בנוסף חשוב עיצוב המגנט עוד לפני האירוע, טרם האירוע אנו מעבירים ללקוחות מס' דוגמאות של מסגרות מעוצבות לבחירתו. על גבי המסגרת ניתן להוסיף הקדשה אישית בכדי שהמוזמנים לא ישכחו את האירוע שלכם. בחברתנו מועסק מעצב גרפי שדואג כי עיצוב המסגרת יהיה ברמה גבוהה, ומותאם לדרישות הלקוח. לאירוע אנו מתייצבים כחצי שעה לפני קבלת הפנים, בעת תחילת האירוע עובר צלמנו בין האורחים ודואג לצלם את הנכנסים לאירוע, באופן זה אנו מנציחים את מרבית האורחים וכמעט ולא מפספסים שום אורח. חשוב לציין כי איננו מגיעים עם מצלמה ביתית לאירוע (כשם שעושים בחברות אחרות) אלא מגיעים עם ציוד צילום מקצועי ומתקדם שמנפיק עבורנו תמונות איכותיות וברמה גבוהה. מגנטים עם תמונת האורחים הם אטרקציה ייחודית לאירוע שלכם, לקוחותינו מספרים שימים רבים לאחר האירוע עדיין נשמעות תגובות נלהבות לגבי המגנט שהעניקו במתנה לאורחיהם. שירות נוסף שניתן להזמין דרכנו הוא צירוף מגנט מעוצב להזמנה לאירוע, זוהי דרך מקורית לתזכר את האורחים על מועד האירוע הקרב ובא. תוכלו לבקר באתר שלנו ולהתרשם. כתובתו- http://www.magnesia.co.il

מגנסיה-מגנטים לאירועים | מגנטים לאירועים | מגנטים לחתונה | אטרקציות | אורחים | מזכרת לאורחים | מגנט | גימיק | צילום חתונות | מגנטים,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית