ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



סמרטק - בית חכם, חשמל חכם, אודיו וקולנוע ביתי
 
טלפון: 03-6206323
דוא"ל: [email protected]
כתובת: [email protected]
שעות פעילות: 9-18
אתר אינטרנט: www.smartec.co.il

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
חברת סמרטק הוקמה בשנת 1995 בתחום מערכות הסאונד הביתיות והמקצועיות. לאחר כ-5 שנים החברה התרחבה לפעילויות נוספות של מערכות שליטה ובקרה ובית חכם. כיום הבנייה היא בסטנדרטים גבוהים המאפשרים שילוב של מערכות חכמות שכוללת בקרה חכמה על התאורה, תריסים, וילונות, מיזוג, חימום רצפתי, אודיו וידאו ועוד באם זה בתחום הפרטי או המסחרי. היום חברת סמרטק ממצבת עצמה כמובילה בשוק הישראלי בתחום ההתקנות המורכבות, המכונות 'Custom Installations' – כאלו השמות את צרכי הלקוח וציפיותיו בראש סדר העדיפויות. מקצועיות זו מתאפשרת בזכות ניסיון מוכח ויידע מקצועי רחב שנרכש בשנות עבודה מאומצות בתחומי הבית החכם השונות, כמו האודיו-ויז'ואל, אולפני ההקלטות והבקרה הממוחשבת, חשמל חכם, ברמות גימור בינלאומיות. החברה עוסקת במתן פתרונות מושלמים ואיכותיים בארץ ובחו"ל. בין אם זו מערכת קולנוע ביתית או מסחרית, מערכת סאונד מתקדמת, מערכת חשמל חכם, מערכות בקרה ושליטה ממוחשבות או פרויקטים מסחריים המשלבים אלמנטים מכל העולמות הללו, בראש סדר העדיפויות של סמרטק נמצאת תמיד שביעות רצון הלקוח מאינטגרציה מושלמת בין המערכות. סמרטק שואפת באופן מתמיד לאיכות גבוהה בשירותיה ובמוצריה. חתירה מתמדת זו לאיכות מתבטאת בהעסקתם של צוותי עובדים מיומנים, בעל יידע רחב בכל התחומים בהם עוסקת החברה מידי יום: אקוסטיקה, אלקטרוניקה, אודיו-ווידאו, מערכות שליטה, חשמל חכם, חיווט, בידוד וקונסטרוקציות. במשך שנות קיומה, צברה סמרטק ניסיון רב-ערך בפרויקטים מורכבים שדרשו הכנה מקצועית, הבנה טכנולוגית מעמיקה וכמובן הכרות פרטנית עם צרכי הלקוח. זאת במטרה להתאים את הציוד ההולם ביותר לסביבות הלקוח הייחודיות – בתים פרטיים, בתי מגורים רבי קומות, מוזיאונים, אולמות קולנוע, יאכטות, חדרי ישיבות, אולפני הקלטה ואחרים. בין פרויקטי הדגל של סמרטק נציין את קומפלקס חדרי ההקרנה הפרטיים המפנקים של "האוזן השלישית", המצוידים במערך סראונד מקצועי ואקוסטיקה מוקפדת, את חדרי התצוגה המתקדמים במוזיאון 'היכל שלמה' בי-ם ואת איבזורה של יאכטה פרטית ויוקרתית בניו-זילנד, במערכות אודיו-ויז'ואל. חברת סמרטק מאמינה במתן פתרון שלם ללקוחותיה. הצוות המקצועי של סמרטק מלווה את לקוחותיה לאורך כל הדרך בצורה אישית ומקצועית; מבחירת המערכת המתאימה, דרך תכנון, מיקום וכיוונון קפדניים של המערכות השונות תוך שימת דגש מיוחד על אינטגרציה בין-מערכתית, ובתמיכה טכנית מלאה עם סיום הפרויקט. השאיפה המתמדת להתמקצעות בתחום, הביאה את סמרטק לייצג בישראל באופן בלעדי חברות בינלאומיות מובילות בתחום ההגברה, כגון; PMC, Chord, Halcro, Sherbourn, M.I.T. ,Screen Research DreamVision, SE, PRISIM SOUND, ARGOSY ועוד. נשמח באם תוכל ליצור עמנו קשר ע"מ שנוכל להזמינכם לפגישת היכרות והצגת חדרי ההדגמה שלנו בהם תוכלו להתרשם מאיכות המוצרים ומהיכולות הטכניות והאינטגרטיביות שלנו.

חשמל חכם | בית חכם | אודיו | קולנוע ביתי | שליטה ובקרה | PMC | ENERGY | MIRAJE | רמקולים | HI-END,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית