ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



lifewave - בינלאומי
 
טלפון: 057-8196514
דוא"ל: [email protected]
כתובת: יודפת 8 גני תקוה
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: http://www.wave.pagaz.net

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
חברת LIFEWAVE - חברה אמריקאית חדשה וחדשנית ביותר, המבצעת מחקר ופיתוח מוצרים בנאנו-טכנולוגיה, שמהווים פריצת דרך גדולה: 'תוכנה' לאיזון ושיפור הבריאות. חברת LIFEWAVE, שבסיסה בסאן-דייגו, קליפורניה, חקרה במשך שנים את השדה האלקטרו-מגנטי של גוף האדם, ופיתחה שיטה המאפשרת לחומרים אורגנים להשפיע על גוף האדם, למרות שהחומר אינו חודר לגוף. זאת באמצעות פאטצ'ים (מדבקות) אטומים וחיצוניים לעור, המיוצרים בשיטות חדשניות של נאנו-טכנולוגיה. הייחודיות והחדשנות של המוצרים - היא שהסבה את תשומת לבי, והעובדה שהשימוש חיצוני בלבד. מדובר בזוג של מדבקות (ראה תמונה לעיל), סגורות ואטומות, המכילות חומרים טבעיים ולא מזיקים (תרכובת של חומצות אמינו, חלבונים ומים) המהווים ביחד מבנה מולקולרי מיוחד שנרשם בארה"ב כפטנט. כאשר מניחים את המדבקות הללו בנקודות מיוחדות בגוף (נקודות אקופונקטורה), חם הגוף "מפעיל" אותם, והם מעבירים אינפורמציה אלקטרו-מגנטית לגוף, בתהליך המביא לאיזון המרידייאנים ושיפור הבריאות. התוצאה הנה בהתאם לסוגי המדבקות השונים – אנרגיה גדולה יותר וחיוניות, הקלה מכאב, שיפור איכות השינה, ועוד. הפאטצ'ים נחקרו במספר אוניברסיטאות ומעבדות גדולות בארה"ב, ונמצאים כבר 4 שנים בשימוש של רבים בעולם: שחיינים ומתעמלים רבים מהקבוצה האולימפית של ארה"ב, ואנשים פרטיים רבים באמריקה, קנדה, אירופה, ויפן. השימוש בפאטצ'ים הולך ומתרחב בקרב נשים וגברים העוסקים במקצועות הספורט השונים, וכן בקרב אנשים שאינם ספורטאים, אשר אורח חייהם אינטנסיבי ומעוניינים בשיפור איכות חייהם ובריאותם. הפאטצ'ים של LIFEWAVE אינם מחדירים שום חומרים כימיקאלים או סמים לתוך הגוף. בנוסף, אושרו החומרים הכלולים בפאטצ'ים ע"י ה-FDA, וגם ע"י US DOPA והועדה האולימפית הבינלאומית למניעת שימוש בסמים. בשנים האחרונות יצאה החברה עם מוצרים אלו לשוק: - מדבקות לתוספת אנרגיה וחיוניות לגוף - מדבקות לטיפול בבעיות שינה - מדבקות להקלה מכאב (שריר תפוס, כאבי גב, כאבי פרקים, כאבי מחזור, וכו') - מדבקות לאנטי-אייג'ינג (ניקוי מרעלים, העלאת נוגדי החמצון ושיפור מראה העור) - מדבקות לדיכוי התאבון והכמיהה למתוק החברה נמצאת בתהליך התרחבות לרמה בינלאומית: סניפים נוספים נפתחו גם בארה"ב, קנדה ויפן. שיטת השיווק של מוצרי החברה היא השיווק הרב-שכבתי (MLM). בישראל התחלנו לאחרונה בהפצת מוצרי החברה, ואנו מחפשים מובילים ושותפים לעניין, בשיווק הרב-שכבתי.

lifewave | life | wave | ךןכק'שהק | ךןכק | 'שהק | אנרגיה | כאב | דיאטה | שינה,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית