ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



סינתזה - מיצוי פוטנציאל אנושי - פיתוח ארגוני, הנחיית קבוצות, קורסים וסדנאות
 
טלפון: 052-8-625680
דוא"ל: [email protected]
כתובת: רש"י 50
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: www.synteza.co.il

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
"סינתזה" הינה גוף ידע מקצועי המתמחה בתחום המרכיב האנושי והמספק שירותי פיתוח ארגוני והנחיית קבוצות לחברות עסקיות, חינוכיות, ציבוריות ולמגזר הפרטי. אופן העבודה ב"סינתזה" הינו ממוקד צרכים, תוך דגש על הבנת החוויה הסובייקטיבית של הלקוח והגורמים המשפיעים עליה. אנו ב"סינתזה" יוזמים ומפתחים תוכניות פעולה חדשניות ופתרונות בתחום עבודת הצוות והמרכיב האנושי, אשר תואמות את סביבת העבודה של לקוחותינו, וזאת במקביל למוצרי תוכן נוספים הכוללים קורסי הכשרה, סדנאות לפיתוח אישי וצוותי, הכשרת מנהלים, מדריכים ומנחי קבוצות, ליווי בכתיבת תוכניות הדרכה ייחודיות למגזר החינוך ומתן שירותי אימון וטיפול פרטניים. אופי הלמידה ב"סינתזה" מתבסס על הקניית ידע תיאורטי ומעשי והפנמתו באופן התנסותי וחוויתי, תוך התאמה לתנאי הארגון ולצורכי הפרט: מגזר ארגוני: מיומנויות ניהול, הנעת עובדים, פיתוח עבודת צוות, ניהול זמן וחשיבה יצירתית, פיתוח כישורים בניהול השירות והמכירה, שימוש באינטליגנציה רגשית בניהול, פתרון קונפליקטים ומיומנויות תקשורת ניהוליות. מגזר חינוכי: כתיבת ופיתוח תוכניות חינוכיות, קורסי מבוא בפסיכולוגיה ומדעי ההתנהגות, הכשרת מנחים בעבודה עם בני נוער, גיבוש צוותים לעבודה סינרגטית והקניית כלים ומיומנויות בתחום התקשורת הבינאישית. מגזר פרטי: קורסי העצמה אישית, קבוצות פסיכודרמה, פיתוח מיומנויות תקשורת אפקטיבית, הכשרה בהדרכה והנחיית קבוצות, מפגשי אימון וטיפולים פרטניים בתרפיה בהבעה ויצירה ובפסיכודרמה. בין לקוחותינו: התעשייה האווירית, משרד החינוך, החברה למתנ"סים, הסוכנות היהודית – עמותת "איילים", ויצו' – האגף למעמד האישה, רשת "עתיד", מועצה אזורית "גזר", המרכז לפיתוח הון אנושי-טירת הכרמל, עמותת "אלומה" למעורבות חברתית, רשת קהילה ופנאי, עיריות תל אביב, חולון, מודיעין והרצלייה, תנועת הצופים ותנועת בני עקיבא, מרכז "פסגות" לחינוך מבוגרים ועוד.

קורסים | סדנאות | פסיכולוגיה | הנחיית קבוצות | אסרטיביות | השתלמויות | עבודת צוות | תקשורת בינאישית | יעוץ ארגוני | פסיכודרמה,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית