ניווט מהיר   מקדם את אתרך עצמאית? קבל עזרה נוספת Bookmark and Share



אמירה גני - מאפרת מקצועית - איפור כלות, ערב ואירועים, איפור יופי ואיפור אומנותי
 
טלפון: 050-3208462
דוא"ל: [email protected]
כתובת: שדרות ירושלים 155
שעות פעילות:
אתר אינטרנט: http://makeup.fav.co.il

 
עסקים למכירה                                    הזמנת מלון


ראו גם  : מטבחי יוקרה

 
אמירה גני, מאפרת מקצועית,היא בוגרת בית הספר למקצועות האיפור של ירין שחף ובעלת תעודת מאסטר באיפור. לאמירה הכשרה, ניסיון והתמחות באיפור אומנותי ואיפור יופי מקצועי הכוללים: איפור כלות, איפור ערב, איפור לקטלוגי אופנה, צילומי סטילס, פרסומות, מודעות יחסי ציבור ותצוגות אופנה, איפור אפקטים לסרטי קולנוע, תכניות טלויזיה ותאטרון. לאמירה הסמכה להדרכה וייעוץ בנושאי איפור והיא מקיימת סדנאות איפור ליחידים ולקבוצות במסגרת מסיבות רווקות ומפגשי נשים שונים. במפגשים אלו אמירה מסייעת בהתאמת מראה אישי לכל אחת מהנשים המתאים לאופי, להעדפות, לגוון העור הטבעי ולגיל. חומרי האיפור בהם אמירה משתמשת הם מהטובים ביותר שמציעות חברות האיפור בארץ ובחו"ל. לאמירה ניסיון רב באיפור כלות במגוון של סגנונות - מהמראה הקלאסי הטבעי לכלות שלא אוהבות איפור ונוהגות כמעט שלא להתאפר בשגרת היום יום, מראה דרמטי וזוהר לכלות שאוהבות את מרכז תשומת הלב ורוצות הופעה בלתי נשכחת ביום חתונתן, ומראה רומנטי לכלות שאוהבות את המראה התמים והמתוק. הניסיון והטאצ' של אמירה מסייעים לכלות שמתלבטות לגבי הסגנון המועדף עליהן למצוא את האיפור הנכון עבורן, זה שישתלב בהרמוניה עם המראה הכולל ועם הרגשת הכלה לגבי עצמה. אמירה מציעה לכלות המעונינות בשירותיה איפור ניסיון בחינם. ביום החתונה, אמירה מגיעה אל בית הכלה ומאפרת אותה באווירה אישית, נינוחה ונעימה. אמירה מציעה ללקוחותיה חבילה הכוללת תיקונים לאחר הצילומים ובזמן האירוע, וחבילה הכוללת איפור לכלה ולשתי מלוות במחיר מיוחד. המאפרת המקצועית, אמירה גני, מתאימה את איפור הערב לסוג האירוע, לסגנון ולנתונים הטבעיים המאפיינים את המאופרת, וכמובן לצבעים שמחמיאים לה ביותר. לאמירה גני התמחות באיפור נשים מבוגרות באופן המחמיא לפניהן ומטשטש את סימני הגיל. האיפור שבו היא משתמשת אינו נוזל ונמרח גם לאחר שעות, ומאפשר לנשים בוגרות להתאפר בצורה מחמיאה ללא חשש. במהלך האיפור, אמירה מסבירה ללקוחותיה על הטכניקות השונות וההבדלים בין סוגים שונים של חומרי וכלי איפור ומעניקה לחווית האיפור ערך מוסף. בין לקוחותיה של אמירה נמצאות אמהות וקרובות משפחה וכמו כן מלוות של חתנים וכלות שבחרו להעזר בשירותיה על מנת להסתיר באמצעות האיפור את סימני ההתרגשות ואת סימני הגיל ולהחליפם במראה זוהר ואלגנטי. אמירה גני מציעה את הידע, הניסיון והיצירתיות שלה באיפור אומנותי על מנת לשדרג את הפקות האופנה והקטלוגים, ליצור חשיפה למוצר בדרך יחודית כציור על גופה של דוגמנית, להעשיר את מסיבות הפורים של המשרד ואת מסיבות יום ההולדת של הילדים, ולהעניק למשתתפים בהם את ההזדמנות לצאת מעורם ולמלא את היום בצבע. ניתן להזמין את אמירה לערבי מסיבת רווקות בהן היא תלמד את הכלה לעתיד וחברותיה את הדרך הנכונה להתאפר, תתאים להן אישית מוצרים, ותספק הסבר על מגוון סגנונות האיפור והדרכים להשגתן. משתתפות מסיבת הרווקות יצאו מהאירוע זוהרות משבאו אליו ועם ידע באיפור. נשים שמעוניינות ללמוד כיצד להתאפר נכון על מנת לטשטש חוסר פרופורציות, פגמים ובעיות אחרות שניתנות לפתרון על ידי איפור יכולות לקבל אצל אמירה הדרכה פרטית ומקיפה הכוללת הדגמה והסברים. לאמירה התמחות באיפור נשים מבוגרות וניתן להזמינה לייעוץ בקבוצה או לייעוץ פרטני על מנת לקבל את ההסברים וההדגמה על הטכניקות וסוגי האיפור המתאימים לנשים בעלות קמטי גיל. הדרכות האיפור שמציעה אמירה מתאימות גם כפעילות וכיום פינוק לנשות המשרד במסגרת יום האישה וימי כיף משרדיים.

איפור כלה | איפור כלות | איפור לכלה | איפור לחתונה | איפור ערב | איפור לאירועים | מאפרת מקצועית | אמירה גני | ייעוץ איפור | איפור לנשים מבוגרות,

לכרטיס העסק הבא
לכרטיס העסק הקודם
אם אתה הבעלים של כרטיס עסק זה במסלול החינם וברצונך לעדכן קישור לאתר האינטרנט שלך במקום הקישור הקיים
>>> לחץ כאן <<<

 
שיתופי פעולה





 

 



בין לקוחותינו
 
 


אתרים שבנינו


שיתופי פעולה

אתרים מומלצים :

travel pedia
פיתחו עמוד משלכם באתר travelpedia תוכלו לפרסם בעמוד זה מאמר מקורי ולהוציא ממנו קישור או יותר מקישור אחד עבור אתר האינטרנט שלכם לצורך SEO או לכל צורך אחר, פרסומי או שיווקי, כתבות ומאמרים אלה המתפרסמות בתשלום של 370 ש"ח בלבד לשנה הם שלכם בלבד, אנו לא נמקם במאמרים אלה קישורים או עדכוני תוכן מלבד התוכן שלכם ותגובות שאתם עשויים לקבל למאמר או הכתבה שלכם שיפורסמו ע"י גולשים שקראו את המאמר שלכם [תגובות אלה הם ערך חשוב ומצויין לקידום ויצירת pr גבוה יותר]. שימו לב אתר זה מאפשר פרסום של כתבות, מאמרים או פרסומים אחרים בתחום של תיירות בלבד.


שוק עסקים : אתר מעולה וותיק לפרסום מודעות בנושא עסקים למכירה, למעשה האתר הידוע ביותר בתחום העסקים למכירה באינטרנט, פעיל כבר למעלה מ 8 שנים, יש לו מספר מתחרים על אותו תחום, אבל שוק עסקים הוא זה שהוכח כאתר האינטרנט שממנו נמכרו הכי הרבה עסקים, בעיקר בשל אמינתו הגבוהה והוותק של כאמור למעלה מ 8 שנים באינטרנט, עלות פרסום מודעת עסקים למכירה 199 ש"ח.

ארטיקל : מנוע חיפוש מאמרים המכיל כמה אלפי מאמרים במגוון גדול של תחומים, באתר זה ניתן לפרסם מאמרים ללא תשלום ובכל התחומים מלבד תחומים אסורים.

זמיר גרפולוגים : מכון ידוע בתחום הגרפולוגיה, מספק בעיקר שרותי מיון עובדים חברות ועסקים ושרותי גרפולוגיה משפטית.

מיקונוס : אחד מיעדי התיירות המובילים של יוון, חופי טורקיז מקסימים, מלונות מעולים, וגם טיסות ישירות בקיץ מישראל ראו גם קישור מאתר האי מיקונוס לאתר התיירות המוביל והגדול בישראל בנושא תיירות לאיי יוון, אתר איי יוון הישראלי.


no booking fee world wide hotels
with :
booking.com

 

 


 

 
 

 צור קשר | דף קידום אתרים במנועי חיפוש עמוד - הבית