קניית קישורי טקסט לצורך קידום אתרים

קידום אתרים במנועי חיפוש, מידע המלצות ומאמרים מומלצים בנושא קידום אתרים עי הצבת קישורים בעלי ערך בתחום של קידום במנועי חיפוש, קיראו טוב את ההוראות וההמלצות, סתם קישור מאתר או דף שאינו בעל קשר מילולי לאתר האינטרנט שלכם, יכול רק לגרום לנזק, החישבות לקישור מעמוד עם תוכן רלוונטי לתחום שלכם גבוהה בהרבה מקישור מדף בעל פאייג רנק גבוה אך כזה שאינו מהתחום שלכם, בהצלחה!

נושא המאמר: קידום אתרים - כיצד לקבל דירוג גבוה עם קישורים טבעיים
מאת: איתמר   שמור מאמר למועדפים

לפני מספר שנים, כששיווק באינטרנט וקידום אתרים היו עדיין בחיתוליהם, מספר קישורים נכנסים גבוה היה מספיק על מנת לקבל דירוג גבוה בגוגל. לא משנה מהיכן הם באו, כל עוד הם באו בכמויות.
עם הזמן וככל שגוגל עדכן את האלגוריתם שלו, מספר קישורים נכנסים גבוה כבר לא היה מספיק. וכיום, על מנת להיות מדורגים ראשונים בתוצאות החיפוש חשוב לא פחות להשיג את הקישורים "הנכונים", קישורים מאתרים איכותיים ובעלי תוכן רלוונטי. חשוב לזכור, קידום אתרים בעזרת קישורים לא טבעיים עלול להניב תוצאות הרסניות.  וגל מסוגל לזהות תבניות של קישורים לא טבעיים. זאת הסיבה מדוע סוג הקישורים הבאים מאד לא מומלצים: - חוות קישורים ומערכות קישורים אוטומטית מספר שירותים ברשת מבטיחים קידום אתרים מהיר דרך מאות קישורים בזמן קצר וללא מאמץ. כל שתדרשו לעשות הוא לשים קטעי קוד באתרכם או להצטרף למערכת שתעזור לכם לקבל יותר קישורים לאתרכם בקלות ובמהירות. מערכות הקישורים האוטומטיות הללו לא עובדות לאורך זמן וגוגל יכול לזהות אותן. למעשה, גוגל חושב שאתם "ספאמרים" אם אתם שותפים במערכות כאלו ועשוי להעניש את אתרכם על ידי הורדת הדירוג של אתרכם בתוצאות החיפוש בשל כך.

- קישורים ממומנים
גורו האנטי-ספאם של גוגל, מאט קטס הבהיר לא פעם כי גוגל מתייחסת מאד ברצינות ל"ספאם" של קישורים קנויים. כלל ברזל: בנוגע לקידום אתרים בגוגל, אם אינכם רוצים לפגוע בדירוג האתר שלכם עליכם להיות זהירים מאוד בעניין קניית קישורים. לקישורים טבעיים יש השפעה חיובית על דירוגכם בגוגל קישורים טבעיים הינם קישורים המועילים לגולשים באתרכם. לדוגמא, אם יש לכם אתר בנושא לינוקס, קישור לא רלוונטי ממנו לאתר חלקי חילוף למכוניות יתפס כמוזר. הקישורים המפנים לאתרכם אמורים להיות גם כן מאתרים בעלי תוכן רלוונטי כמו למשל אינדקסים רלוונטיים, בלוגים, פורומים וכו'. ככל שאתרכם יקבל יותר קישורים טובים ורלוונטיים, כך הוא ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל יישאר שם גם לאורך זמן.
 

איך להשיג את הקישורים הטובים ביותר לאתרכם ? יש מספר דרכים לקבל קישורים טובים לאתרכם: 1. צרו אתר מועיל אם אתרכם הוא רק אוסף של קישורים, אינכם יכולים לצפות שבעלי אתרים אחרים יקשרו אליו. צרו אתר עם תוכן טוב ומועיל. עליכם גם לשקול יצירת עמודי אינטרנט שאתרים וגולשים אחרים ירצו לקשר אליהם. זה יכול להיות מאמרי " איך ל...", "העשירייה הטובה ביותר.." או אפילו הצהרה שנויה במחלוקת. ככל שעמודי האינטרנט שלכם יהיו מעניינים יותר ככה יהיה קל יותר לקבל קישורים מאתרים אחרים. 2. צרו קשר עם אתרים רלוונטיים ובלוגים צרו קשר עם אתרים רלוונטיים והכווינו אותם לתוכן המעניין באתרכם. האם ישנו מאמר באתרכם שפותר בעיה מסוימת ? צרו קשר עם אתרים ובלוגים שעוסקים בנושאים הרלוונטיים לאתרכם וספרו להם על המאמר. קיים סיכוי רב כי אתרים אלו יקשרו אליכם. 3. שלחו את אתרכם לאינדקסי אתרים רלוונטיים. אינדקסי אתרים הם דרך קלה לקבלת קישורים נכנסים. עם זאת, שלחו את אתרכם רק לאינדקסים הרלוונטיים ודאגו להכניס את האתר לקטגוריה המתאימה באינדקס. קישור מהאתר הנכון ומהקטגוריה הנכונה לאתרכם יכול להיות גורם משפיע חיובי בתהליך של קידום אתרים בגוגל.
4. אפשרו להוסיף את אתרך ל"מועדפים" בקלות הקלו על הגולשים בהוספת אתרכם לאתרי סימניות דוגמת delicious ו- furl. הוסיפו קישור bookmark. 5. נסו להשיג קישורים לדפים שונים באתרכם והרחיבו את טקסט העוגן של הקישורים הנכנסים. בדרך כלל, רוב הקישורים מופנים כלפי עמוד הבית של אתר. מוטב להשיג קישורים ישירות לעמודים שאתם רוצים לקדם במנועי החיפוש. רצוי שהאתרים המקשרים לאתרכם ישתמשו בביטויים שונים תחת טקסט העוגן אך עדיין רלוונטיים. אם כל עמודי האינטרנט המקשרים ישתמשו בדיוק באותו טקסט לאתרכם זה יראה לא טבעי.
בקידום אתרים, קבלת קישורים נכונים היא חשובה מאוד אם רוצים לקבל דירוג גבוה בגוגל  אקטיביטק בע"מ קידום אתרים מקצועי קידום בגוגל פרסום בגוגל

נושא המאמר: קישורים דינאמיים, ככה אי אפשר להיות ראשון בגוגל
מאת: זהר עמיהוד   שמור מאמר למועדפים


לקישורים אל האתר שלך יש חשיבות בניסיון של גוגל להעריך עד כמה האתר שלך חשוב. ככל שיש לאתר יותר קישורים המפנים אליו ויותר רלוונטיים, כך האתר יותר "נחשב", אבל, זה לא מספיק. הפעילות כדי להיות ראשון בגוגל כוללות פעולות שנעשות מחוץ לאתר ומטרתם: האחת, לייצור תנועה מאתרים אחרים אל האתר שלך והשנייה להראות למנוע החיפוש עד כמה האתר חשוב. ואיך יגיעו אל האתר מאתרים אחרים? על ידי קישור. ובכן, הרעיון הוא ליצור מארג של קישורים המפנים אל האתר ולא רק אל דף הבית. זוהי מעין מערכת הצבעה ענקית שפרוסה ברשת שמנועי החיפוש נותנים לה חשיבות רבה. נניח ויש אתר, נקרא לו אתר א', המצביע (יש בו קישור) לאתר אחר, נקרא לו אתר ב'. גוגל מבקר באתר א' כמו שהוא מבקר באתר ב', ורואה את הקישורים המפנים מאתר א' לאתר ב'. עכשיו נניח שגוגל בא לביקור נוסף באתר א' ומוצא שהקישור שהוא, מנוע החיפוש, מצא לאתר ב' כבר אינו קיים (אולי במקומו יש קישור לאתר אחר, אבל זה ממצא לא חשוב לצורך העניין). מה אתם חושבים שגוגל יכול להסיק מהמשחק הנקרא אין-יש-קישור? אם קודם העריך גוגל את הקישור, עכשיו הוא מבין שרימו אותו או מנסים להטות את התוצאות ולעשות קופה על חשבונו. יכול להיות גם שגוגל יבין שזה היה קישור מפרסום לתקופה קצרה. לאורך חייו של קישור יש משמעות לטוב או לרע. קישור שקיים לאורך תקופת זמן ארוכה הינו הצבעת אמון. בעל אתר א' מצא עניין בתכנים של אתר ב' ולכן שם קישור באתר שלו אל אתר ב'. ולמה הוא שם קישור? כי הוא חשב שזה טוב ללקוחות שלו, להמשיך ולגלוש ולמצוא עניין בתכנים אשר באתר אחר. בעל אתר א' יכול להחליט להסיר את הקישור מאתר ב', זה בסדר, זה אפשרי ולא צריך לשאול או לומר דבר לאיש, גם לא לבעל אתר ב'. אבל מה זה אומר? זה אומר שבעל אתר א' כבר לא מוצע עניין בקישור לאתר ב' ואם הוא כבר לא מוצא עניין אז גם גוגל רואה את זה כך. ולמה אני מספר לכם את כל הסיפור הזה? אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם כדי שיהיה ראשון בגוגל עליכם ליצור קישורים קבועים. גם אם יהיו לכם עשרות ואולי אלפי קישורים דינאמיים, שהיום הם נמצאים בדף, מחר לא ומחרתיים אולי כן ואולי לא, אין להם ערך! מנוע החיפוש עשוי למצוא קישור אליכם מאותו דף, בפעם הבאה הוא לא ימצא ובפעם אחרת הקישור ימצא או לא. הפינג-פונג הזה לא שווה לכם, הוא כן שווה למי שמנסה למכור לכם קידום אתרים בשיטה של הקישורים הדינאמיים.


קידום אתר באמצעות קישורים דינמיים


יש אתרים שתמורת 50 שקלים לחודש, עושים לאתר שלכם קישורים דינאמיים. איך הם עושים זאת? נניח והם החליטו להקצות שטח מסוים לקישורים בכל אחד מדפי האתר שלהם. בדרך כלל השטח הוא בתחתית תוכן הדף כך שכבר מראש אין להם, לקישורים, יחס-של-כבוד. השטח המוקצה לקישורים יכול להכיל כמות מוגבלת של קישורים, אחרת זה יראה כמו "חוות קישורים". כבר אמרתי לכם שגוגל לא אוהב "חוות קישורים" הנראות כרשימות אין-סופיות של קישורים?


נניח ובשטח המוקצה לקישורים בכל דף באתר, בחר המקדם להציג 10 קישורים. מה קורה אם בעל האתר המקדם בשיטה זו, מכר את השירות שלו ל- 500 לקוחות? אין ספק שהוא עשה עיסקה לא רעה בכלל ושלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים, אבל מה קורה עם בעלי האתרים ששילמו?


ברור לכם שאי אפשר להציג 500 קישורים במקום שיש מקום רק ל- 10 קישורים. אז מה עושים? עושים קישורים דינאמיים. דינאמיים במובן שפעם הם מוצגים ופעם לא. נכון שהיה אפשר לכלול אותם כקישורים קבועים בדף קישורים שבדרך כלל קיים באתר, אבל אז היה רק קישור אחד. כדי להגדיל את מספר הקישורים מאותו אתר מציגים אותם בכל דף באופן משתנה/דינאמי.


איך אפשר לזהות קישור דינאמי?


בקשו ממי שמקדם את האתר שלכם לומר לכם היכן בדיוק נמצא הקישור שהוא יצר אליכם.



  • אם הוא ישתתק או יתחיל יגמגם, תדעו שזה לא בגלל שיש בו מום, אלא בגלל שהוא נתפס עם המכנסיים למטה. זה בדרך כלל מה שקורה לגברים שנתפסים עם המכנסיים למטה ובעלי אתרים שצוחקים כל הדרך לבנק עם הכסף שלכם.
  • אם יש לכם כתובת מדויקת של דף, גלשו אליה. נסו לאתר את הקישור לאתר שלכם. לא מצאתם? אז דעו שמישהו פה עובד עליכם וגם גוזל את כספכם.
  • אם יש לכם כתובת מדויקת של דף, גלשו אליה. נסו לאתר את הקישור לאתר שלכם. מצאתם? יופי! לחצו על לחצן "רענן"/Refresh או בקיצור על F5. מצאו את הקישור בשנית. לא מצאתם? חבל על הכסף.

סיכום


קישורים דינמיים לא יועילו לכם ולא יגרמו לאתר שלכם להיות ראשון בגוגל. חבל על הכסף ועל התקוות. במחיר של 50 שקלים בחודש, אפשר לקנות 2 מנות שווארמה כולל שתייה ותאמינו לי שאתם תיהנו הרבה יותר. זהר עמיהוד, שיווק וקידום אתרים באינטרנט כדי להיות ראשון בגוגל. מומחה לקידום אתרים אורגני בהתאמה אישית. מרצה במרכזי טיפוח יזמות ובמכללות בנושאי שיווק באינטרנט. תואר ראשון כלכלה וניהול, תואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל-אביב, מוסמך מטעם חברת מיקרוסופט. מחבר ספרי מחשבים רבי-מכר. יזם ומנהל אתר "מועדון קריאה".

נושא המאמר: טיפים לכתיבת תוכן לאתר
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

ריכזנו עבורכם טיפים שיתנו לכם מושג מה לכתוב באתר, ודגשים לגבי איך כותבים את זה.
הטיפים שלנו יעזרו לכם לקדם את האתר במנועי חיפוש ולהפוך אותו לשיווקי ומתאים ללקוח.
זה התקציר, בשיטת הכן ולא:

כן בשביל הלקוח- לא בשביל לפאר את שם החברה.
כן להתגאות ולהתפאר - לא ללכלך על המתחרים.
כן לשבץ מילות חיפוש - לא יותר מידי.
כן לערוך ולהגיה - לא להפוך את הטקסט ליבש.
כן להכניס מידע בכמויות - לא לוותר על האיכות.
כן לספק ללקוח מידע - לא לשכוח שאנחנו רוצים למכור.
ולסיום:
כן כותרות אטרקטיביות - אבל לא מוגזמות עד כדי חשד.

1. התאימו את התוכן למטרותיכם

כאשר אתם מנסחים את הטקסטים באתר, חשבו על הלקוחות שלכם. מה הם באו לחפש אצלכם? מה מעניין אותם? איזה מידע הוא הרלוונטי ביותר עבור מילות החיפוש שמהן סביר להניח שהגיעו? תוכן טוב הוא תוכן המותאם למטרתו, והמטרה אינה לפאר את החברה, אלא למכור את המוצר ללקוח.

2. כן להתפאר, לא להתלכלך

כמובן שהלקוח ישאל את עצמו: למה כדאי לי להיות לקוח של החברה הזאת דווקא? לכן בכל זאת חייבים קצת להתפאר... הבליטו את הייחודיות של החברה ואת היתרונות שלכם על פני המתחרים. יש להימנע מלנסות "להקטין" מתחרים, ודאי לא מתחרה ספציפי, מפני שמי שבאמת טוב, אינו צריך להוכיח שהאחרים הם גרועים.

3.
חשיבות מילות החיפוש

שימוש נכון במילות חיפוש על בסיס מחקר רציני וניתוח סטטיסטי מגדיל את הסיכוי שאתרכם יזכה למקום גבוה במנועי חיפוש. יש לוודא שמילות החיפוש אותן בחרתם יופיעו בכותרות ולכל אורך הטקסט, אך מבלי לכתוב ביטויים לא הגיוניים, משפטים מגוחכים או תכנים עמוסים ומעייפים.

4.

בבקשה- בלי שגיאות


אתר חייב להיות נטול שגיאות כתיב, תחביר ופיסוק. אם ישנן שגיאות, מקצועיות האתר ואמינות החברה נפגמים. אם אין לכם מישהו שיכול להגיה את התוכן באתר, יש לשקול פניה לעורך מקצועי אשר יכול ב"מכה אחת" להגיה וגם לערוך לשפר את איכות התוכן.


5.

מידע = כוח = כסף



מידע הוא כוח, ובעולם של היום מידע שווה גם כסף. לכל חברה יש וודאי ידע רב בתחום ההתמחות שלה. הגולשים, לעומת זאת, מבקשים אחר הידע וההבנה שיש לכם.

6.

גם איכות וגם כמות


המידע באתר נסרק על ידי מנועי החיפוש. האתר הופך להיות איכותי יותר, כאשר יש בו יותר דפים ויותר מידע וכתוצאה מכך משיג תוצאות טובות יותר במנוע החיפוש. גולש אשר יגיע במקרה לאתר שלכם, מפני שחיפש את הידע שאתם מספקים, ייחשף לחברה שלכם, ולשירותים שהיא מציעה.

7.

שם המשחק -מקצוענות


אתר מרשים, ושילוב של מערכת לינקים מסודרת ודינאמית בין דפי התוכן, בשילוב עם מידע המוגש בצורה מעניינת וכתוב ברמה גבוהה, יוצר רושם של חברה רצינית ומקצועית.

8.

עם הפנים ללקוח



המידע באתר צריך להיות רלוונטי ומותאם ללקוחות שלכם. כך אתם לא "מבזבזים" כוחות בכתיבת טקסטים לא רלוונטיים, וגם הלקוח מקבל את ההרגשה שאתם מכירים אותו ואת צרכיו.


9.

כמה טוב שבאת הביתה


כדאי לתת לקורא תחושה שהוא הגיע למקום מוכר. שהוא בבית. הוספה של סיפורים פיקנטיים על הקמת החברה או אנקדוטות מהעבר. אפשר לשלב משהו מפתיע ובלתי צפוי, ואפשר לשתף אותו במשהו מהלבטים שלכם, בכדי לתת לו את התחושה שאתם "בדיוק כמוהו". כל זאת כאמור מבלי ליגע את הקורא.

10.

דף נחיתה לכל נושא


דפי נחיתה רבים ומגוונים. לא לרכז את כל מאמצי הפרסום בדף נחיתה אחד- הדף הראשי. רצוי ליצור דפי נחיתה רבים ככל האפשר – דף אחד עבור כל כל נושא או תחום אותו מעוניינים לשווק. ההפניה לדף נחיתה מתאים יוצרת הנעה לפעולה של גולשים ומשפרת את יחס ההמרה של האתר.

11.


כותרות או לא להיות


יש לנו שתי שניות לפתות את הגולש! שימוש בכותרות ובתת כותרות הוא דבר חשוב מאין כמוהו. הכותרות חייבות להיות מושכות מפתות ומתוחכמות, אך גם לתת לגולש מושג כללי לגבי תוכן העמוד ולגרום לו לחשוב שלא כדאי לא לפספס את המידע הזה.


www.advanced.co.il

www.seoreport.co.il/first-google-search-results.html